• Wpisów:951
  • Średnio co: 3 dni
  • Ostatni wpis:196 dni temu
  • Licznik odwiedzin:49 601 / 3332 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Dzisiaj moje drugie dziecie konczy 4 miesiace , czas leci bardzo szybko , mam wrazenie ze drugie dziecko jest w wogole szybsze . Szybciej zaczela sie smiac ,szybciej gawozyc , szybciej chce jest stale produkty - patrz banan .Moze tak jest a moze mi sie wydaje bo nie czekam na kazde skinienie i nie przygladam sie tyle i tak intensywnie jak za poerwszym razem . Tak czy owak jest dobrze , mam maly promyczek , zawsze usmiechniete , zadowolone i oprocz jedzenia i przytulania nic nie wymagajace Slonko . Oby tak zostalo
 

 

I ma juz tydzien !!!!
Nie taka duza jak siostra ale te 4190 kg wazyla , na szczescie nie trwalo to tyle co za pierwszym razem a nawet mega szybko bo w niecale 2 godziny od poczatku skurczy pojawila sie na tym swiecie !!
Pozdrawiam !!
 

 
a ja dwa tygodnie przed terminem uzaleznilam sie od razowego z pasztetem !! nie jadlam chyba wieki a tu prosze taka fanaberia
 

 
chce !!




 

 
A tak kulam sie te ostatnie 6 tygodni .
 

 
29 tydzien ciazy i zaczelo sie najgorsze : cierpna i dretwieja mi rece , najczesciej w nocy , podczas snu . Najgorsze co moze byc . Kurde
  • awatar pathra: @kruk55: dzieki , stawiam na zatrzymanie wody bo przy 1 dziecku tez to mialam do tegp obecna temperatura , sprobuje z ta zimna woda i olejem .
  • awatar kruk55: http://krokdozdrowia.pl/dlaczego-dlonie-dretwieja-podczas-snu/ poczytaj :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
pojechalysmy do lekarza i co ? zadne przeziebienie tylko plonnica , szkarlatyna !!
niezle , goraczka wiec w wekkend byla jej nastepstwem , do tego wyszla dzisiaj wysypka , nawet na jezyku . Straszne, pewnie przyniesione z przedszkola , tylko ze nie bylo nic wywieczone
https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82onica
  • awatar pathra: @Mhmmmm: dzieki , na szczescie nie ma juz goraczki tylko ta wysypke :/
  • awatar Mhmmmm: oj,źdrowia dla Małej
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
dziciak lezy chory , stan podgoraczkowy , 37,3 , wstac nie chce ale bawic tak . od kiedy dajecie cos na obnizenie ??
  • awatar roisin: Ostatnio spanikowalam bo to chybajego trzecia wysoka temperatura w życiu i na drugi dzień jak miał 38 to wszedł paracetamol.
  • awatar pathra: dalam bo coraz gozej bylo , od razu spadla i jest lepiej :D
  • awatar spoczi: raczej nie przed 38,5, no chyba że widze, że trzeba
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
i czemu to nigdy nie wyglada tak samo jak na zdjeciu ??
http://www.kwestiasmaku.com/przepis/indyk-gotowany-w-delikatnym-sosie-z-zielonym-groszkiem

smakowalo troche za slono jak dla mnie , jedna lyzka sosou sojowego niej i bylo by git , zjadlam z kasza couscous i ogorkami zielonymi
 

 
http://kobieta.onet.pl/dziecko/ciaza-i-porod/kobiety-ktore-pija-w-ciazy/5w7bt
nie wierze w to co czytam , artykul jak samo picie , pusty i bez sensu , wywnioskowac mozna ze moge pic po jestem dorosla i nikt mi nie ma prawa odmowic
 

 
widzac bilboardy , reklamy marki Tamaris czesto wpada mi cos w oko jednak po wejsciu do sklepu i obejzenie danych produktow , artykulow stwierdzam ze nic mi sie nie podoba , tak samo jest on line . Jedyna para butow ktora by mnie interesowala life pewnie nie powala .
 

 
nie cierpie sie pakowac , zawsze wezme za duzo a i tak potem okazuje sie ze mam za malo albo brak czegos co chcialabym zalozyc . DO tego taka pora roku ze nie wiem jaka wziasc kurtke , plaszcz , skore .

dlatego ze jade to juz teraz skladam wam zyczenia
wesolego jajka i mokrego dyngusa , zeby bylo te 15 stopni
  • awatar Pani Hidden: Również wszystkiego dobrego! Takie są kobiety niby bierzemy za dużą a jak okazuje się potem jest zbyt malo!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 



wzielam sie !! zmotywowalo mnie
 

 
skusilam sie .... jedyna rzecz ktora obecnie mi pasuje i bedzei pasowac ..

tej sukience moje zdecydowane nie ! wygladam 20 kilo grubiej , moze to zasluga masywnych ramion ktore nie wygladaja sexy



podoba mi sie jeszcze z tej nowej kolekcji , ale poczekam
na przyszly miesiac


do tego czaje sie jeszcze na taka koszule , nie wiem czy to nie zbyt kolorowo ale zielony mnie uwiodl .


do tego jeszcze na wiosne moge zaczac wrozyc z kuli ewentualnie reki ... boho
tez kupilam ...



Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
wiosna pewnie w tym roku przyjdzie , sezon rowerowy tez , moze takie cudo ? chce zloty

















 

 
po dzisiejszej nocy bez minuty bez kaszlu stracilam wiare w leki , syropy , krople do nosa hahah
na razie kupilam inhalator plus witaminy , akurat jak zaczna dzialac bedzie cieplo .
jak jest z tym tranem ?? pomaga ??


  • awatar pathra: @roisin: o kurde teraz patrze ze to pare dni temu kupilam i zaczelam malej dawac i strasznie jej lecial katar po tym , ktore masz konkretnie , ja kupilam w formie wyropu .
  • awatar roisin: U mnie jak wiesz ten Imupret
  • awatar juDyyta: Moze kaszel to jakas alergia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
nie mam juz sily przez przedszkole moje dziecko jest od pazdziernka non stop chore ! dwa dni w przedszkolu reszta tygodnia w domu i ciagle ten meczacy nocny kaszel ( plus katar oczywiscie ) . nie mam juz pojecia co jej dawac czym leczyc czym zapobiegac . wszystko wyprobowane , domowe , z apteki no przeciez jej nie bede non stop truc jakims swinstwem . ciezko ciezko nie mialam pojecia ze az tak . moze dieta zla ale owoce leca w kilogramach , szkoda slow , a nie wierzylam jak mowili ze pierwszys rok to taka tragedia
  • awatar Zołza Polarna: Oj niestety. Ja mam to samo i też nie wiem co robić żeby córe uodpornić. :-(
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
juju hat podoba mi sie , ozywilo by moja sciane w przedpokoju , zastanawia mnie tylko jak to pierzaste cos bedzie sie kurzyc .













i tradycyjne zastosowanie



 

 
wie ktos gdzie dostac takie biurko i jak poprawnie sie to nazywa ? ( sekretarzyk ?)
 

 

myslalam ze to glos gagi w niektorych momentach ...
 

 

wczoraj uzylam i chyba cos poszlo nie tak , nie potrafie domyc wlosow !! pewnie nalozylam za duzo , wczoraj mylam glowe dwa razy i dzisiaj tez , dalej sa ciezkie i jakby posklejane , ma kto jakis pomysl jak sie tego pozbyc ?
  • awatar roisin: Nakłada się dosłownie tyle ile na dwa opuszki palców rozciera i tyle wciera we włosy
  • awatar roisin: Najprostszy mocny szampon (ja używam zwykły pokrzywowy lub czarne mydło agafii)
  • awatar pathra: @Kosmetykotesterka: strasznie ciezka jest , nie spodziewalam sie takiego czegos , moze za duzo uzylam ale zeby az tak . i przypomnialam sobie ze tez mam jeszcze kallosa :D nie jestem dobra w mieszaniu takich rzeczy , wole gotowe specyfiki ale chetnie poczytam :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
podobaja mi sie "zawijane" sukienki i zakupilam ostatnio jedna , w prawdzie nie od Diany ale na poczatek moze byc dobrze sie w niej czuje mi mo stwierdzenia mojego lubego o moich szerokich barach .


meblowanie trwa , kacik biurowy jest jeszcze tylko krzesla i czegos na scianie brakuje .

 

 
ostatnio uzywane , chyba zostane przez jakis czas przy ruskach .

od lewej : znany i najpier probowany rosen tageskreme od dr.hanuschka - nie spodziewalam sie ze moja skora go potrzebuje , na zime ideal , zostanie ze mna
serum do 35 lat - chyba 4 opakowanie , mily efekt ale konsystencja jak dla mnie zbyt wodnista
serum pod oczy - tydzien uzywam , nie mozna za duzo powiedziec , dziwnie sie klei po nalozeniu , mam wrazenie ze wysusza i zdazylo sie ze rano mialam bo oczami odcisniete zmarszczki , zobaczymy
krem na dzien z filterem , nawilzajacy - jak dla mnie lzejdza odmiana tego pierwszego
maska na noc , przeciwzmarszczkowa , dwa razy stosowalam - na razie nic nie moge powiedziec
jeszcze jedna maska energetyzujaca - jeszcze nie probowalam

na tych z natura siberica pisze ze w 99 % sa naturalne , ciekawe czy to sciema , nie znam sie na skladach ale wygladaja dobrze z tego co poszprelam po necie ...oby tak bylo
  • awatar pathra: @Fashionatka: to moze przez pogoda ta ziemistosc , slonca obecnie jak na lekarstwo :D
  • awatar Fashionatka: ja muszę zagłębić się w temat tych kosmetyków, b coraz więcej słyszę o nich pochlebnych opinii, a ostatnio z moją cerą to jakoś do ładu dojść nie mogę, niby ok, ale jakaś taka ziemista i bez wyrazu jest
  • awatar pathra: @roisin: ale dzieki za typy , poczytam :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

pathra
 
roisin
 
cos mam dla ciebie
http://zycie3.0.natemat.pl/165793,poglaszcz-kota-bedziesz-zdrowszy-to-udowodnione-naukowo
 

 
remont niby skonczony a teraz najgorsze czego juz nikt za mnie nie zrobi - sprzatanie np . balkonu , bleee

zawsze moge nazwac to balkonem ustrojonym na swieta
nasze pierwsze wypieki w nowym piecu

i hustaj mnie tak dlugo az ci stopy zamarzna mamo wczoraj byly 3 godziny prawie
 

 
kim k i kayne maja swojego swietego
Saint - i od razu mam muzyke w glowie ...
 

 
no i myslalam ze nas to ominie ale widze ze dla mojego dziecka pierwszys rok przedszkola znaczy katara , kaszel , kaszel , katar , kaszel , kaszel , kaszel pseudo Krupp , kaszel , zapalenie krtani itd w kolo .
Od pazdziernika nie bylo tygodnia zeby nie widziala w domu albo nie odsypiala nocy
ostatnio probowalismy z Aerochamber i Salbuhexal do inhalacji , pomoglo ale po tygodniu jest nawrot....
przykre , biedna dusi sie w nocy i spac nie moze , my tezt , mam nadzieje ze po pierwszysm roku bedzie lepiej ...

 

 
znalazlam idealne futerko na zime - oddawaj Jennifer !! cholera





wogole fajna stylizacja ...
plus
stare pudlo i noz do tapet i odpowiedz mojej corki czy chce domek dla lalek od mikolaja " nie mam juz mi zrobila " - duma mnie rozpiera >
 

 
o i kupilam nowy telefon , czuje sie tama modna i na czasie hehe przy moim poprzednim ten to teleport w przyszlosc .
 

 
tej jesieni mam maly problem z ubiorem . brakowac zawsze brakuje czegos ale nie mam ochoty juz teraz zakladac grubych swetrow . nic innego ostatnio sie jednak u mnie nie sprawdza , o bluzce (oczywiscie plus podkoszulka) i kurtce moge zapomniec -zamarzam . stwierdzam tez ze rozpinanych swetrow jak na lekarstwo w mojej szafie
 

 
nie ma to jak spontaniczny wekeend w szpitalu plus osoba lezaca obok jest polka z twojego rodzinnego miasta tyle wygrac
 

 
mysle nad krzeslami do kuchni ...
podobaja mi sie dwa


i to

rozwiazanie :


nie jednak obstawiam przy przezroczystych , mam nadzieje ze "znikna" w kuchni.
  • awatar pathra: @MakeUpYourLife: masz racje , tez je wszedzie widze , apteka , okulista itd .
  • awatar MakeUpYourLife: Teraz widze ze wszyscy kuuja te 1 ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
to tyle w temacie Adel
 

 
ok potrzebuje jakiejs duzej , ladnej lampy do sotlowego .
podobaja mi sie te w kolorze miedzi lub jakies biale . nie mam pomyslu , macie jakies idee albo ciekawe strony gdzie mozna obejrzec , kupic ??

 

 
fajna reklama shiseido ...
 

 
a lustro w przedpokoju chce takie , zawsze mi sie podobalo.

te tez mi sie podobaja , moze kiedys , gdzies ...






 

 
mam nadzieje ze farba tak szybko nie zejdzie ... efekt mnie zadowala .lazienka
 

Jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest zabronione. (Dz. U. Nr 24, poz. 83)